Wirtualny kabareciarz

Projekt „Wirtualny Kabareciarz” realizowany przez Kabaret Smile.

Cel zadania: Zwiększenie wykorzystania technologii cyfrowych i dostosowanie modelu działalności artystycznej Kabaretu Smile w warunkach pandemii COVID-19 oraz podobnych kryzysów w przyszłości.

Opis projektu: Projekt „Wirtualny Kabareciarz – wzmocnienie konkurencyjności i odporności Kabaretu Smile na skutki pandemii koronawirusa oraz podobnych kryzysów w przyszłości” ma na celu zwiększenie wykorzystania technologii cyfrowych i dostosowanie modelu działalności artystycznej Kabaretu Smile w warunkach pandemii COVID-19 oraz podobnych kryzysów w przyszłości.

Wartość projektu: 299 749.00 PLN

Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: 254 786.65 PLN

„Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19”.

„Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19”.

Zapraszamy do relacji z wykonania interaktywnego efektu hologramu wirtualnego influencera, który występuje na scenie przy wsparciu technologii z Hollywood. W ten sposób Nowy, jako nowy członek Kabaretu Smile stał się prawdziwym, ludzkim aktorem, który mógł występować na scenie i prowadzić rozmowy z publicznością. W projekcie wykorzystano bezprzewodowe przechwytywanie ruchu ciała (Xsens), dłoni (Manus) i twarzy, renderowanie w czasie rzeczywistym (Unreal Engine), projekcję i hologram. Efekt, który możecie oglądać to setki godzin pracy i testów.

Projekt jest uznawany za pierwsze w historii zsynchronizowane zastosowanie tych technologii w Polsce.

Wirtualny kabareciarz
Wykorzystanie technologii cyfrowych i dostosowanie modelu działalności artystycznej Kabaretu Smile
Interaktywny efekt hologramu wirtualnego influencera
W projekcie wykorzystano bezprzewodowe przechwytywanie ruchu ciała (Xsens), dłoni (Manus) i twarzy, renderowanie w czasie rzeczywistym (Unreal Engine), projekcję i hologram.
Projekt jest uznawany za pierwsze w historii zsynchronizowane zastosowanie tych technologii w Polsce.